ARTIKEL MENGENAI KUMPULAN KESENIAN ANJUNG TRADISI DI BERITA HARIAN PADA 9 FEBUARI 2017


Alhamdulillah, hari ni berita mengenai kumpulan kami telah diberi peluang dipaparkan di Suratkhabar utama negara iaitu Berita Harian, yang mana telah menemuramah Pengarah Urusan kumpulan iaitu Bahizal Abu Bakar mengenai persembahan kesenian di dalam majlis perkahwinan. Terima Kasih yang tak terhingga kepada wartawan Cik Syalika kerana memilih dan memberi peluang kepada kumpulan kami untuk dipaparkan di dalam ruangan cik Syalika.




Kumpulan Tarian Anjung Tradisi Anjung Tradisi bersedia menerima tempahan bagi tujuan majlis perkahwinan dan acara korporat seperti makan malam, pelancaran dan hari raya. Tuan puan boleh menghubungi saya untuk tempahan. Sila nyatakan nama, tarikh acara, masa acara, tempat acara/majlis dan alamat emel untuk saya hantarkan sebutharga, oleh kerana jadual kami selalunya agak padat dan telah menerima deposit... sebaiknya HUBUNGI SEGERA UNTUK TEMPAHAN.

Ain
0132674462 (Whatsapp)
anjungtradisi@gmail.com

ANJUNG TRADISI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI TAHUN 2024!!!!

 Kumpulan kesenian anjung tradisi, (Ghazal, Tarian dewasa, Tarian kanak kanak, Gamelan, Multicultural band, Live Band) ingin mengucapkan sel...