PAKEJ PERSEMBAHAN LIVE BAND ANGKLUNG KONTEMPORARI UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN DAN ACARA KORPORAT



Kumpulan Kesenian Anjung Tradisi juga mempunyai satu lagi ensembel unik iaitu Live Band Angklung Kontemporari. Walaupun alat muzik angklung kerap dianggap sebagai alat muzik tradisional yang tidak sesuai digunakan untuk persembahan eksklusif. Kumpulan kami telah berjaya mencipta formula yang menjadikan angklung, gamelan dan alatan muzik moden digabungkan untuk tujuan persembahan yang bersifat eksklusif, unik dan menggambarkan kesenian Malaysia yang istimewa. Walaupun menggunakan alatan muzik tradisional seperti angklung dan gamelan, kumpuan kami boleh membuat persembahan berbagai genre lagu tempatan dan antarabangsa. Pernh membuat persembahan semasa majlis pelancaran produk PRASARANA dan Majlis Hari raya Kementerian Industri Asas tani di MAEPS. Beberapa gambar dan video semasa persembahan terdahulu.










Kumpulan Live band Angklung Kontemporari Anjung Tradisi bersedia menerima tempahan bagi tujuan majlis perkahwinan dan acara korporat seperti makan malam, pelancaran dan hari raya. Tuan puan boleh menghubungi saya untuk tempahan. Sila nyatakan nama, tarikh acara masa acara, tempat acara/majlis dan alamat emel untuk saya hantarkan sebutharga, HUBUNGI SEGERA UNTUK TEMPAHAN.

Ain
0132674462 (Whatsapp)
anjungtradisi@gmail.com



ANJUNG TRADISI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI TAHUN 2024!!!!

 Kumpulan kesenian anjung tradisi, (Ghazal, Tarian dewasa, Tarian kanak kanak, Gamelan, Multicultural band, Live Band) ingin mengucapkan sel...