PERSEMBAHAN GAMELAN SEMASA MAJLIS BNM-AFI WORKING GROUP MEETINGS HOST DINNER PADA 28 FEBUARI 2023 BERTEMPAT DILANAI KIJANG KUALA LUMPUR

 Pada 28 Feb 2023 yang lalu kumpulan kami mengadakan persembahan gamelan untuk maklis BNM-AFI working group meetings host dinner pada 28 Febuari 2023 bertempat di Lanai Kijang Kuala Lumpur. Berikut beberapa gambar yang sempat diambil semasa acara berlangsung.




Hubungi kami melalui whatsapp di 0132674462 untuk tempahan tarian kanak-kanak, dewasa, kumpulan live band tradisi ghazal, gamelan, caklempong…untuk persembahan jamuan berbuka puasa, hari raya dan majlis perkahwinan atau emel ke anjungtradisi@gmail.com.


SUBSCRIBE VIDEO YOUTUBE CHANNEL KAMI


Whatsapp Kami: Klik 0132674462 

Sekiranya ada yang berminat untuk menggunakan khidmat kumpulan kami untuk persembahan untuk majlis Hari Raya Aidilfitri, perkahwinan, acara korporat, makan malam dan majlis pelancaran d sama ada Kumpulan Ghazal, Kumpulan muzik Multiracial 1Malaysia, Kumpulan muzik unplugged, Gamelan, Kumpulan Tarian, Kumpulan Tarian kanak-kanak yang boleh menari berbagai tarian tradisional dan antarabangsa seperti zapin joget dan hindustan, boleh menghubungi saya seperti maklumat di bawah.

Terima Kasih kerana memberi sokongan.


Pengurus Anjung Tradisi
Whatsapp Kami: Klik 0132674462 
emel: AnjungTradisi@gmail.com
www.GhazalPerkahwinan.com
Blog: www.anjungtradisi.blogspot.com
facebook: www.facebook.com/anjungtradisi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANJUNG TRADISI INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI TAHUN 2024!!!!

 Kumpulan kesenian anjung tradisi, (Ghazal, Tarian dewasa, Tarian kanak kanak, Gamelan, Multicultural band, Live Band) ingin mengucapkan sel...